فارسی | English صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با شرکت  
 
 
 
 
نرم افزار / سيستم هاي مالي / سيستم حسابداري مالي

اين سيستم بطور كلي ويژگيها و امكانات زير را در اختيار كاربران ذيربط قرار مي دهد

• نگهداري اطلاعات حسابها براي سالهاي مالي مختلف و امكان دسترسي سريع به ريز گردش اسناد براي هر سال
• معرفي تقويم ساليانه و تعطيلات رسمي براي سالهاي مختلف
• سازماندهي و طبقه بندي حسابها بر اساس نياز شركت بر پايه پنج سطح مختلف ، بشرح ذيل :
     گروه حساب
     زيرگروه
     حساب كل
     حساب معين
     حساب تفصيلي

- امكان ايجاد نگهداري هر تعداد حساب كل و معين و تفصيلي و انتقال از هر سطح به سطح بعدي
- امكان حذف و اصلاح حسابها در تمام سطوح با حفظ كنترل هاي لازم
- امكان مشاهده لحظه اي مانده حسابها در تمام سطوح و گردش آنها از اول دوره
- امكان مقايسه عملكرد حسابهاي مختلف با يكديگر
- امكان تفكيك حسابهاي ترازنامه اي و سود و زياني در مقطع ايجاد حسابها
- امكان مشاهده مانده هر حساب ( در سطوح مختلف ) در موقع ورود ارتيكل هاي هر سند
- امكان پيدا كردن حساب خاص با معين ها و تفصيلي هاي مربوط در هر كجاي سيستم كه لازم باشد .
- امكان ورود اسناد به صورت دو ستوني و مشاهده آنها به صورت سه ستوني
- پذيرش و نگهداري اسناد نامتوازن به صورت موقتي
- جلوگيري از تاييد و ثبت نهايي اسناد نامتوازن
- ثبت و نگهداري اسناد حسابداري به ترتيب شماره سندو تاريخ
- امكان درج ، جابجائي و ادغام اسناد در بايگاني اسناد ثبت نهايي نشده
- امكان بازيابي و جستجو در شرح اسناد
- امكان بازيابي و جستجو در نام حسابها در هر كجاي سيستم كه لازم باشد .
- Sorting ( ورود اسناد بر اساس تاريخ بصورت اتوماتيك و مرتب شده )
- كنترل لحظه اي حسابهاي كل و معين و تفصيلي با گردش اسناد و كشف و اطلاع اشكالات احتمالي
- امكان بستن حسابها در پايان سال
- امكان بستن حسابها دائم در پايان سال ( افتتاحيه )
- معرفي افراد مختلف به سيستم و حدود اختيارات از قبل تعريف شده براي آن ( جهت حفاظت اسناد از دسترسي افراد متفرقه )
- امكان اجراي سيستم روي شبكهLAN،NT
- ماشين حساب
- تعيين تاريخ گزارشات (Report Generator)

تهيه انواع گزارشات شامل :
- سند حسابداري
- دفتر روزنامه در محدوده هاي مختلف اسنادي و تاريخي
- دفتر كل ، معين و تفصيلي در محدوده هاي مختلف شماره حساب ، سند و تاريخ
- تراز آزمايشي كل ، معين و تفصيلي دو ستوني ، چهار ستوني و در محدو ده هاي مختلف
- تعريف انواع گزارشات بدلخواه استفاده كننده
- گزارش سند افتتاحيه
- گزارش سند اختتاميه
- گزارش فهرست سر فصلهاي كل ، معين و تفصيلي به ترتيب كد يا شرح
- امكان مشاهده تمام گزارشات روي صفحه مانيتور
- مغايرت بانكي
- گزارش اقلام باز اسناد دريافتني
- گزارش اقلام باز اسناد پرداختني
- گزارش چكهاي در جريان وصول
و بسياري امكانات و قابليتهاي ديگر كه پس از نصب به صورت مشاوري مورد اطمينان براي مديريت خواهد بود .

 

 

 
  درباره شركت
  نرم افزار
   •  سيستم هاي مالي
      •  سيستم حسابداري مالي
      •  سيستم حقوق و دستمزد
      •  سيستم فروش
      •  سيستم انبار
      •  سيستم اموال
      •  سيستم خزانه داري
      •  سيستم بودجه و اعتبارات جاري
   •  سيستم هاي مدیریت فروشگاهی
   •  سيستم هاي ارتباط با مشتریان
   •  سيستم هاي  سفارشی
   •  پشتيباني مشتريان
  شبكه و ارتباطات
  دیتا سنتر
  سرورهاي اختصاصي در اينترنت
  سرويس هاي ميزباني
  طراحی وب و تجارت الکترونیک
  دعوت به همكاري
  تماس با شركت
 
 
All right reserved by Planning Consultants Co.